Followers

Saturday, September 3, 2011

MAT SABU TIDAK BERSENDIRIAN

MAT SABU WAKILI PAKATAN

Syukurlah kepada ALLAH. Barangkali inilah rahmat Ramadhan. Mat Sabu telah menyampaikan dengan jelas dan nyata hasrat dan impian Pakatan untuk mengubah sejarah negara.

Hanya Karpal Singh sahaja yang tidak bersetuju dengan Mat Sabu. Itupun bagi mempastikan sokongan berterusan orang Melayu kepada Pakatan.

Pemimpin Pakatan secara konsensus menyokong Mat Sabu. Semuanya sepakat mahu sejarah ditulis semula mengikut sudut pandangan Pakatan yang umumnya merupakan sudut pandangan DAP.

Saya sedang menunggu nas dan sirah yang akan dibentangkan oleh dua tokoh. Nik Aziz dan Dr Asri. Barangkali dua tokoh ini sedang berusaha keras sekarang.

Saya tidak pasti apa perasaan pemimpin dan ahli UMNO seluruhnya. Apakah UMNO bersedia untuk dikenang oleh anak cucu sebagai orang yang membenarkan sejarah ditukar.

Jika UMNO tidak bekerja keras, mungkin beberapa tahun lagi Chin Peng akan dinobat sebagai Bapa Kemerdekaan. Yakinlah, Tok Janggut, Mat Indera hatta Rashid Maidin sekalipun hanyalah solekan pakatan.

Impian dan idola mereka ialah Chin Peng. Tidurlah UMNO. Atau bekerja keraslah untuk diri sendiri. Biar anak cucu mengenang kita sebagai pengganas atau pengkhianat.


3 comments:

PecahPalakMikir said...

Salam Perjuangan
Mohon tumpang berjuang melalui pautan blog
http://pecahpalakmikir.blogspot.com/

Anonymous said...

tuan empunta blog,
mohon di link www.dtubes.tv dengan blog tuan ini.

terima kasih.
che chu bidin.

Admin Jaga Malam said...

Hai, ini adalah tiga artikel dari Masirwin Blog

- Tentang Kemacetan Jakarta
- Proyek Jembatan di Cina
- Mobil 300 jutaan dengan Sunroof

Salam, Tangerang digital