Followers

Wednesday, November 17, 2010

INILAH KEBENARANNYA..


TOPENG ANWAR TERBUKA SATU PERSATU

Hari ini seluruh umat Islam di seluruh dunia tunduk sujud kepada ALLAH Taala, hari ini seluruh umat Islam di seluruh dunia menyerahkan diri kepada ALLAH untuk memohon keampunan . Benar, apalah kita sebagai hamba selain memohon dan merayu kepada PENCIPTA.

Malangnya hari ini Anwar Ibrahim juga tunduk dan sujud mohon pertolongan daripada Ahli Parlimen Australia. Hari ini Anwar Ibrahim yang kerap bercakap tentang reformasi dan perubahan telah benar benar mengubah tempat sepatutnya ia mengadu dan memohon pertolongan.

Inilah Anwar Ibrahim yang sekarang sedang bertungkus lumus meminta pertolongan daripada rakan rakannya yang selama ini ' percaya sepenuhnya ' kepada Anwar. Malangnya , Anwar meminta mereka memberi tekanan kepada Kerajaan Malaysia agar tuduhan liwat terhadapnya digugurkan.

Satu perkara yang barangkali Anwar tidak dinasihatkan ialah Anwar tidak didakwa di mahkamah oleh Kerajaan Malaysia. Kerajaan Malaysia tidak ikut campur urusan peribadi Anwar.

Anwar dibawa ke mahkamah oleh mangsa liwatnya yang memerlukan pembelaan dan keadilan. Anwar tersilap apabila memburukkan kerajaan di luar negara. Anwar ' dinilai bodoh' oleh rakan rakannya sendiri.

Jika kerajaan mahu campurtangan, sudah tentu Anwar tidak akan dapat memohon penangguhan demi penangguhan. Anwar tidak pernah diganggu oleh kerajaan untuk membela diri.

Anwar pergilah ke luar negara. Ceritakanlah betapa jahatnya Kerajaan Malaysia. Kemudiaan Anwar akan pulang dan di belakangnya , rakan rakan Anwar baru ' SEDAR BETAPA BODOHNYA ANWAR IBRAHIM '


1 comment:

Anonymous said...

lepas satu..satu bukti Allah tunjukkan tentang siapakah Al-Jub ini terserlah dgn sendirinya oleh perlakuan dirinya dan kata2 yg diucapkannya sendiri..itu pun masih ade yg tak mau sedar lagi siapa si Al-Jub nih....tapi yg best bila kena kritik terus kona baring kononnya nih semua sebab fitnah dari Govtlah..UMNO lah..padahal diri sendiri yang perangai dan mulut denriri yg macam pantat ayam...

Satu dunia dia nak kona baring konon kes liwat dia adalah konspirasi Govt, padahal omputih2 dan omhitam2 kat luar negara semua senyum sinis dibelakang dia sbb canang tin kosong yg tak ade nilai apa2 dan xde bawak keuntungan apa2...kesian Al-Jub..nilah sbbnya kalau teringin sgt nak jadi PERDANA MENTERI!