Followers

Thursday, December 9, 2010

NAMEWEE DAN CHIN PENG TIADA BEZANYA


" MAAF, TIADA GAMBAR NAMEEWEE DIPAPARKAN KERANA VIRUSNYA DIJANGKA BOLEH MEROSAKKAN KOMPUTER "


MELAYAN NAME WEE MENGUNDANG PETAKA

Ini catatan dari hati. Ini luahan tulus tanpa ' siratan '. Kita telah mendengar penjelasan DS Nazri Aziz dari sudut perundangan.Saya secara peribadi tidak terkejut apabila Nazri melayan hasrat Namewee untuk bertemunya di Parlimen.

Saya tidak peduli bagaimana Namewee berpakaian. Kita semua mengetahui betapa ' kotornya jiwa dan pemikiran Namewee'. Persembahannya menceritakan ' diri dan keturunannya '.

Usah pula salahkan Nazri kerana menerima Namewee. Itulah Nazri. Tanya orang Padang Rengas. Nazri akan bertemu siapa saja tanpa syarat. Petani, penoreh getah, manipulator, con man, penipu no 1 atau siapa saja.

Bahkan Nazri akan menolong ' BAPAK PAS ' sekalipun jika datang mengadu. Nazri tidak peduli siapa dan akan layan siapa saja.
Itulah Nazri yang saya kenal.

Cuma saya nak merayu sangat sangat kepada DS Najib. Tolong jangan layan Namewee. Budak ini sangat bahaya. Lebih bahaya daripada ANJING TERSEPIT. Dalam hati dan jiwanya ada racun.
Di kulitnya ada virus yang boleh membunuh. Bersentuh dengannya boleh menyebabkan maut.

DS Najib telah menolak untuk bertemu Chin Peng. Rakyat tanpa mengira kaum bangga dengan pendirian ini. Namewee lebih bahaya daripada Chin Peng.

Namewee ' komunis yang halal '. Namewee adalah komunis yang
' bebas '. Pemikirannya tersebar serentak ke seluruh dunia. Anak muda bakal menjadikannya idola.

Bayangkan apa 'LOGIKNYA ' di Parlimen, Nameewee mengatakan syarat kerajaan tidak adil, wujud diskriminasi, berat sebelah dan anti 1 Malaysia.

Bayangkan betapa ' GANAS DAN BAHAYANYA NAMEWEE' bilamana di gelanggang kerajaan dia berani menghina.

Tolonglah DS Najib, jangan lukakan hati jutaan umat Melayu yang memang dah dicalar oleh Namewee. Saya percaya umat Melayu tidak banyak meminta, tapi LAYANLAH PERMINTAAN YANG INI. HINDARI RACUN YANG MENYELIMUTI ' MAKHLUK GANAS YANG BERNAMA NAMEWEE '.





2 comments:

Wake UP! said...

Jangan layan lah semua komunis berbangsa Cina, India atau Melayu.

ptsb00 said...

kalau umno kalah/gagal bukan sebab pembangkang yang kuat tetapi umno itu sendiri yang mengundangkannya. kenapa harus kita menyambut si "najis" ini, bukankah si "najis" ini pernah menghina agama islam kita, bangsa kita, raja melayu kita dan juga negara kita melalui lagu negarakuku yang dinyanyikan oleh si "najis" ini. cara si "najis" ini berpakaian ke parlimen dan kata2 nya tempoh hari, sudah cukup menggambarkan bahawa dia tidak layak berwarganegarakan negara ini. oleh itu, ayuh! bangun bangsa melayu, supaya kita dapat NYAH KAN si"najis' ini keluar dari bumi Malaysia ini.