Followers

Wednesday, August 10, 2011

PANDUAN AWAL UNTUK DS NAJIB ...

SEWAKTU BERDEPAN KARPAL SINGH.

Ada kemungkinan DS Najib akan hadir sesi temubual dengan barisan pembelaan Anwar Ibrahim dalam kes air mani Anwar didapati berada dalam dubur Saiful.

Sangat penting untuk DS Najib memahami dan menyedari sepenuhnya :-

1. Barisan peguam Anwar adalah antara yang paling luarbiasa di dunia. Mereka bertungkuslumus untuk membela seseorang yang satu ketika mereka sendiri tuduh.

2. Barisan peguam Anwar adalah orang yang meletakkan diri mereka di atas Tuhan. Mereka tiada ketakutan sama sekali.

3. Barisan peguam Anwar tidak berhasrat untuk tegakkan kebenaran sebaliknya mereka mahu tegakkan republik dengan cara menjatuhkan kerajaan sedia ada.

4. Mereka mahu menjadikan sesi ini sebagai alat melonjak persepsi. Mereka hampir berjaya dalam perang persepsi pada tahun 2008 dan mereka mahu mengulanginya lagi.

5. Mereka akan menengking dan mengherdik Datuk Seri dengan tujuan untuk menghina dan memalukan. Jika DS hadir, pastikan DS benar benar bersedia untuk menengking balik.

6. Mereka tampil dengan dendam dan benci. DS hadir dengan kasih kepada agama, bangsa dan tanahair. Pasti mereka tidak akan dapat mencapai matlamat mereka.

Setelah selesai, mari kita bekerja kuat untuk menang besar dalam PRU 13 DS. Jutaan rakyat mengasihi dan berdoa untuk DS. Tanam dalam hati kita, setelah mendapat mandat semula DS wajib menyusun segalanya agar selepas ini kita tidak ditikam oleh tentera kita sendiri.


3 comments:

ajai62 said...

Assalam Bro

Suruh DS Najib bawa juga peguam peribadi dia... dan body guard...hehehehee... Aku tak percaya dgn Anwar tu... maklkumlah orang gila...

Anonymous said...

ajai62,

ko sama macam aku. Tak sedap hati rasanya. Anwar ni orang kata bini dia pun dia pukul.

Aku harap najib tak pergilah . Buang masa jer. Suruh je Anwar jawab apasal mani dia ada dalam dubur saiful. Itu yang penting.

Anonymous said...

Aku harap Najib tak turun. Tak payah nak ikut telunjuk peliwat ni.