Followers

Monday, April 19, 2010

Azmin Derhaka

Tiba tiba Azmin mencabar blogger atau sesiapa sahaja untuk membuktikan Zaid Ibrahim kaki botol. Katanya adalah tidak wajar menuduh seseorang tanpa bukti.
Ironinya tidak pula Azmin mencabar sesiapa membuktikan Anwar Ibrahim kaki liwat.
( Barangkali takut juga Azmin sebab entah entah dia juga adalah sebahagian daripada bahan bukti, 'entah entah ' ).

Azmin tahu Zaid kaki botol. Anwar Ibrahim pun tahu. Mereka melihat Zaid dari sudut berbeza. Azmin melihat inilah masanya nak menghancurkan Zaid. Zaid seorang yang bahaya kepada Azmin. Tanpa Zaid, Azmin pasti akan menjadi Presiden PKR seterusnya Perdana Menteri.( Azmin dan Zaid sama sama menjangkakan Anwar akan merengkok sekali lagi di penjara ).

Azmin tahu kalau Zaid menang kali ini, Zaid akan menjadi orang harapan Anwar Ibrahim. Kenyataan yang semua mereka tahu ialah Zaid jenis orang yang tiada perkiraan dosa pahala. Ada sumber mengatakan bahawa Zaid tak percaya Tuhan pun. Zaid percaya dia tak perlukan Tuhan. Dia boleh dapat apa dia inginkan. Orang macam ini sangat diperlukan oleh Anwar. Maklumlah lepas ini ada macam macam penipuan terpaksa dibuat untuk menyambung nyawanya.

Ini satu satunya peluang Azmin. Dalam kata lain Azmin tak mahu bermadu dengan Zaid. Kalau ( Sebenarnya pasti )Zaid kalah kali ini maka Azmin tiada lagi saingan. Azmin percaya dan yakin sangat dialah yang akan mewarisi PKR dan segala kuman kotornya.

Pertama kali dalam sejarah hidupnya, Azmin derhaka kepada bos yang amat dikasihinya.

No comments: