Followers

Thursday, October 21, 2010

PEMBANGKANG KEHILANGAN NYAWA


PEMBINAAN MENARA WARISAN ADALAH MALAIKAT MAUT BAGI PEMBANGKANG

Secara serentak sebenarnya parti parti yang bergabung dalam pakatan pembangkang dilanda ombak krisis. PAS dengan isu rasuah, PKR dengan masalah pemilihan dan isu moral Anwar Ibrahim manakala DAP dengan masalah kepimpinan autoritarian.

Pembangkang semacam hampir kehilangan nyawa. Dari segala sudut mereka bermasalah. Ruang untuk memberi penjelasan amat terbatas apabila penyokong mereka mula bertanya.


Mujur Bajet 11 dibentangkan. Pembangkang menganggapnya sebagai bonus hayat kepada mereka. Mahfuz Omar beberapa hari menyebut ' bajet seluar dalam '. Memang itu sahaja kemampuan beliau.

Angkatan Muda Keadilan mengambil peluang untuk menonjol diri bagi kempen PKR. Pembinaan menara Warisan sebenarnya mimpi buruk bagi mereka. Dalam keadaan ' ekonomi tenat dan negara menuju muflis, ada syarikat GLC mampu membina bangunan bernilai 5 billion '

Pembinaan Menara ini amat bahaya bagi pembangkang. Mereka bercakap di seluruh dunia tentang keruntuhan ekonomi. Mereka menghalang pelabur untuk masuk melabur kerana Malaysia sedang dilanda kemelesetan, tiba tiba ada sebuah menara bernilai 5 billion mahu dibangunkan.

Namanya sahaja sudah memberi makna yang amat mendalam ' MENARA WARISAN ' Jika kita teliti Menara Warisan dan pembentangan Bajet amat signifikan dengan ucapan Dasar Presiden Parti semasa Persidangan UMNO.

Bagi kita yang berfikir, sangat jelas peringatan, rangsangan, keinginan YAB Datuk Seri Najib untuk ' MELAUNGKAN DENGAN SEJELAS JELASNYA ' isyarat kebangkitan Umat Melayu.

Inilah ketakutan utama pembangkang. Jika benar akan ada kebangkitan Melayu maka dengan sendirinya seluruh jentera petualang Melayu akan tersingkir.

Sekiranya ini menjadi kenyataan, terimalah hakikat bahawa masanya telah tiba untuk pakatan jahat ini kita kuburkan , insyaallah.

1 comment:

Anonymous said...

aljub kata tun orang tua dah nyanyuk masih fobia kat dia.

perghh,hebat betul aljub ye.tapi,fobia2 tun,tun dah 22 tahun jadi pm,aljub?haha...ye la,aljub kan muda lagi,baru 63,boleh jadi pm lagi...kannnnn.....kanninnabu sauchee la aljub...dah umo 63 kot** masih gatal lagi nak menyyyyyyontot jubor jambu muda.

malulah weyyyy..peliwatt nak jd pm.