Followers

Tuesday, April 12, 2011

NASIB BAIK DS NAJIB...

" PANAS BARAN DAN PEMARAH "


TAK LAYAN CABARAN ANWAR..

Satu ketika saya pernah berfikir alangkah baiknya jika DS Najib menyahut seruan dan cabaran Anwar Ibrahim untuk berdebat.

Saya menyangka ia adalah platform terbaik untuk DS Najib menge
mukakan hujah dan penyokong Anwar tiada pilihan selain terpaksa mendengar, secara langsung.

Saya agak kecewa bilamana DS Najib memilih untuk menolak.
' Tidak perlu ', kata DS Najib.

Rupa rupanya DS Najib lebih mengenali Anwar. Beliau bukan seorang pendebat. Beliau hanya pemidato. Anwar sebenarnya
sama seperti Nik Aziz.

Anwar rupanya selesa menyerang tetapi akan bertugar ganas apabila gagal berhujah. Seperti Nik Aziz, Anwar terbukti seorang
yang panas baran.

Soalan mudah berkaitan JAM OMEGA yang ditimbulkan oleh Nik
Suryani Megat Deraman telah menjelaskan Anwar yang sebenarnya.

Bayangkan jika Anwar dibidas, disanggah oleh DS Najib di hadapan penyokongnya. Saya pasti Anwar tidak akan dapat mengatasi ketenangan DS Najib.

Tidak mungkin Anwar akan bertahan. Sebaliknya Anwar pasti akan mengaitkan segala macam perkara yang tidak berkaitan.

Syabas DS Najib. Sekarang saya dan rakyat pasti sudah mendapat
jawapan mengapa DS Najib menolak debat bersama Anwar.



1 comment:

xpertdesignjb said...

SAYA AMAT SETUJU DS PM IDAK BERDEBAT DENGAN AL JUBURI,,,KETENANGAN PM AMAT SEJAHTERA BUAT DIA MENTADBIR NEGARA..INI AMAT PENTING SEORANG PERDANA MENTERI. DALAM KETENANGAN LAH ..SESEORANG PEMIMPIN TU DAPAT MENLAKSANAKAN PENTADBIRAN DENGAN LANCAR...